اس ام اس جدید خرید کارت شارژ
دیگر موارد
اس ام اس جدید خرید کارت شارژ
نویسنده : تیموررضائی شهریور
پنج شنبه 18 تير 1394

شاعری فرموده است : مزن زن را ولی چون بر ستیزد ! چنانش زن که هرگز بر نخیزد !! هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببيننت و حسوديشون بشه که...... ماهشون مال منه

سری جدید متن شارژ رایتل

بوسه اختراع طبيعت است براي هنگامي كه كلام قادر به بيان احساسات نيست خرید شارژ رایتل پلکهاي مرطوب مرا باور کن ، اين باران نيست که ميبارد ، صداي خسته ي من است که از چشمانم بيرون ميريزند

اس ام اس خنده دار رایتل

اگه اين روزا حس كردي توي قلبت بجاي صداي "تاپ تاپ "صداي اره و تيشه مياد نترس! مريض نشدي "من دارم توي دلت واسه خودم يك كلبه مي سازم" کارت شارژ رایتل و اینگونه بود که بعد از اسکان دادن یوزارسیف به برادرانش اولين پارتي بازي تاريخ رقم خورد

خرید کارت شارژ رایتل

رفع هرگونه ضعف بینائی , بدون عمل و لیزر به طور سرپایی , ظرف 3دقیقه با لباس یوزارسیف , در کلینیک سیما فیلم خرید کارت شارژ رایتل يه بار يه مورچه ای داشته يه برنج با خودش ميبرده دوستش بهش میگه از کجا برنج آوردی ؟ میگه ""حمیییییییییید""

متن جدید درباره کارت شارژ

يه آدمه به يه خانوم سر كوچه متلك ميندازه خانومه شاكي ميشه مياد خونه به شوهرش ميگه: آخه غيرتت كجا رفته مرد همين الان يه آقا سر كوچه به من فحش داد شوهرش زنجيرشو برميداره ميره سر كوچه به يارو ميگه : يا همين الان ميري خانوم مارو ماچ ميكني از دلش در مياري يا هرچي ديدي از چشم خودت ديدي يه روز ستاره آرزوها از آسمون اومد پايين و گفت: آرزو كن. من تو رو خواستم! ستاره آرزوها گفت: نميشه! گفتم: چرا؟ گفت: ما تو كار جنس بنجل نيستيم!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.